joi, 24 septembrie 2009

dor de ceva........


s-au adunat cateva intrebari sau cateva lucruri pe care as vrea sa le spun pana nu le uit si ma iau cu alte treburi ( alte trebi :))))) )

aaa!! sa nu uit: pentru cei care imi dau add pe messenger sau e-mail-uri ( am vazut cateva add-uri sapt trecuta)...nu stau pe messenger din lipsa de timp...asa ca, sa nu va mire ca nu ma vedeti on aproape niciodata...e ceva normal, nu cu un subinteles sau ca nu vreau sa vorbesc cu x sau y. as vrea ca asta sa fie si un raspuns comun dar si pentru cei care pe viitor intentioneaza sa dea add sau e-mail :)va multumesc oricum > :D <

Am fost de curand la o emisiune culturala pe un post de televiziune( nu conteaza numele, sunt mai discreta din fire:P insa daca vedeti emisiunea va rog sa faceti simtita asta pe blogul acesta ) sa vorbesc despre premiul din Liban ( nah ca subiectul l-am divulgat :D ). Am oameni in lista care m-au felicitat ( nu stiu de unde si cum au aflat. sa fie oare netul la mijloc?) dar inca nu realizez ce inseamna acest premiu, valoarea lui mare. De altfel, momentan nici de celelalte premii nu imi dau seama exact, inca nu constientizez momentul. Sunt sigura ca peste ani acele diplome vor fi cel mai mare trofeu al meu, nu al carierei, pentru ca sunt orientata ca domeniu de lucru, job, spre altceva, ci un trofeu al realizarilor mele, al ambitiei, al motivatiei, al pasiunii pentru frumos, pentru cultura si al anilor petrecuti in lumea cartilor.

nu prea mai am timp sa scriu... scriu f rar o poezioara...:( acum sunt focalizata pe altceva care imi ocupa practic tot timpul si energia.

mi-am aminitit despre unele premii, despre scriitorii deosebiti care au fost in jurii, academicieni, profesori universitari, mari poeti. ma simt de-a dreptul onorata. respect lor!


pauza.

Vreau sa trec la alt subiect.

A inceput de azi ( nu sa cada cate un fulg, inca nu e vremea de asa ceva :D ) festivalul de la Sinaia!!!!!

Am primit invitatie de la Umbrela Verde la acest festival pentru ca vor organiza concursuri si actiuni Eco insa in acest an sunt nevoita s-o declin, pentru ca pregatirile pentru plecarea in Germania la un eveniment de acolo sunt in toi, mai sunt doar cateva zile asa ca ... timpul ma preseaza. ce-i drept este primul an cand aflu despre acest festival, desi ma duc des in Sinaia dar nu cred ca am nimerit niciodata in perioada desfasurarii sau al mediatizarii. Poate acest an canalele de informare s-au diversificat, promovarea a fost mai intensa si astfel am aflat si eu :) Deci va si un festival Eco, de altfel nu se putea altfel fiind chiar in mijlocul naturii, decat sa fie si o sarbatoare a mediului, prin care constientizam valoarea lui si creste sau se naste sentimentul resposabilitatii fata de el. si sa fiu cinstita acesta este sarbatorit cum se cuvine prin prezenta Umbrela verde !


pauza 1.

ma tot intreb de ceva timp ce legatura exista intre premonitie si frica?
daca iti e frica de un lucru se poate intampla ca frica aia sa iti distorsioneze realitatea si sa ti se para ca acel lucru rau chiar se va intampla din cauza unei frici excesive sau sa ti se para de fapt ca acea frica este determinata de realitatea viitoare aratata de premonitie? sa fie oare o inversare a locurilor? Exista o limita clara intre premonitie si frica atat timp cat premonitiile ( la cele negative ma refer ) provin intr-un fel dintr-un fel de frica a subconstientului?.....


pauza 2.

Mi-am adus aminte cum a inceput acest blog, de la ce idee, de ce poarta numele jocul tau. si am zambit. memories. pierdute cumva intre frumos si urat. am zambit din nou. mi-am dat seama cum s-a nascut acest blog :)

zambesc din nou.
o zi buna tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu