sâmbătă, 12 septembrie 2009

echitatie in centrul metropolei...!!!!

Am primit de curand pe e-mail un anunt al carui titlu nu mi-a sarit in ochi sau mai bine spus nu m-a atras in asa fel incat sa-l deschid imediat, insa dupa o verificare a e-mail-urilor mi-am dat seama ca in spatele titlului se ascunde ceva cu adevarat interesant si pot spune ca a venit exact pe un fond bun, pe o nevoie de ceva nou sau de o mica schimbare intr/un mare sistem :) macar poate pot schimba o mica rotita intr-un ansamblu biologic in continua miscare...

"Pentru cei care nu stiu, in Tei este un adapost de cai abandonati sau bolnavi de care au grija voluntari si 2 ingrijitori. De curand am reusit sa construim un manej ca sa putem calari caii care sunt in stare de asa ceva. Daca este vreun doritor sedinta de 45 min costa 40 lei si toti banii stransi se folosesc exclusiv pentru ingrijirea cailor abandonati si pentru amenajarea adapostului. Sedintele se vor tine cu ingrijitorul de baza care este profesionist si te invata super bine.

Daca este cineva interesat de echitatie poate sa vina la adapostul de cai tei toboc unde, mai nou, se fac ore de echitatie.

Eu va recomand cu toata caldura pentru ca este o activitate super calumea si inafara faptului ca va distrati super bine ajutati si niste animale care au nevoie de ajutor.

Daca sunt doritori sa ma anuntati inainte la nr de tel 0733.689.623 sau pe mail cu o zi inainte.

Andra Danila

Departamentul Comunicare

Team Work

(+40) 733.689.623

andra_danila_tw@yahoo.com

www.teamwork.org.ro"



De cum am vazut anuntul mi-am spus ca primul moment pe care il voi avea liber sau peste care nu va apasa presiunea unor deadline-uri sau proiecte ma voi duce :D

i-am dat un e-mail persoanei de contact si mi-a sp ca nu este nevoie de echipament special, doar ceva lejer si practic:D

Mi se pare o idee geniala din cateva puncte de vedere pe care le gasesc acum imediat in raza mea de gandire:P

in primul rand cred ca este un mod relaxant, sanatos de a te rupe de rutina, de treburi zilnice. as compara echitatia in mijlocul unui oras maaareeeee, inr-o metropola, ca pe ceva exotic si mai mult decat atat, ca fiind ceva relaxant, poate fi comparat cu o sedinta de masaj :D

alt motiv este ca putem ajuta si calutii in acest fel. cu timpul putem informa oameni noi despre acest loc si poate incet- incet vor fi zeci sau sute de doritori si calutii vor avea astfel conditii excelente :D

vorbesc acum din punct de vedere sufletesc, cand vine vorba despre animale imi pierd orice urma de pragmatism sau ratiune. cred ca este o actiune bivalenta: te relaxezi dar si ajuti.

ce poate fi mai frumos ?

eu o sa ma duc cat de curand, tu vii ?:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu