luni, 18 ianuarie 2010

22 ianuarie, pasajul de la Univ, eu ma duc, tu vii?:)


Am primit un mesaj f interesant, care m-a prins imediat de aceea l-am postat rapid pe unde am putut :D acum a venit randul blog-ului, nu putea scapa fara a posta ceea ce mi se pare cel mai interesant subiect pe ziua de azi.
Si deci asadar si prin urmare, desemnand acest anunt cel mai interesant pentru ziua de 18. 01. 2010 voi onora aceasta invitatie adresata tuturor celor care iubesc animalele, in special cainii.
Intre 18, 30- 19, 30 voi trece sa las cateva conserve. Si cum in unele cazuri doar a citi un anunt nu e suficient, sau mai bine spus teoria fara practica ( in acest caz lectura fara actiune) nu are o finalizare concreta si masurabila, sper sa ne intalnim in numar cat mai mare la iesirea spre Teatrul National.
Las mai jos marturia acestei invitatii, adresata mie, tie, tututor  :

Pentru ca putin pentru noi poate insemna mult pentru ei

Pe timp de iarna, cateii au nevoie de mai multa mancare ca sa reziste frigului. De obicei ei mananca hrana uscata, si nu de cea mai buna calitate si ar avea nevoie de mancare mai consistenta. Ajuta-ne sa la oferim, periodic, o masa gustoasa si hranitoare.

O conserva cu mancare pentru caini costa aproximativ 5 lei (1200 g). Pentru inceput avem nevoie de 45 de conserve ca sa ii oferim fiecarui catelus din adapost o masa mai buna!

Va asteptam vineri seara, intre 18:30 si 19:30, in pasajul de la Universitate, la iesirea spre Teatrul National. Daca veniti cu o singura conserva, impreuna putem strange multe conserve gustoase pentru fiecare catelus.

Haideti sa facem o bucurie cateilor din adapost. „

Deci..... eu ma duc, tu vii? :D

Cu drag,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu