duminică, 5 aprilie 2009

cum am invatat sa citesc....


dupa 3 zile petrecute la Hotel Caro in cadrul conferintelor Media digital in cadrul CNSC trag aer in piept si incep sa pun cap la cap cunostintele acumulate. Am avut timp prin intermediul acestor conferinte sa imi pun la punct o noua agenda in ceea ce priveste postarile aici si cat de curand sa pun la punct un articol, cat se poate de informativ despre ideile principale din timpul conferintelor ( desigur cu un aport minim de subiectitvism).

In timpul workshopului mi-am ridicat o intrebare la care nu cred ca voi gasi raspuns( decat poate cand voi imbatrani si atunci mi se vor intoarce incet incet amintirile din timpul copilariei, daca batranetea tot e vremea copilariei) cand si cum am invatat sa citesc. in minte am doar cum am invat literele, cum am invatat sa le citesc si cum scriam in caietul cu un arici pe fiecare rand litera indicata. imi mai amintesc vag si cum faceam bastonase, betisioare, cum tata mi le desena cu stiloul albastru si eu incepem usor sa l continui cu creionul... tare as vrea sa imi amintesc prima carte citita, primul paragraf citit din abecedar sau din cartea de citire... Sunt procese pe care le deprindem fara a sta sa le analizam ci pur si simplu le deprindem si le facem apoi automat, pentru ca asa trebuie si avem nevoie.

in urma conferintelor pe langa un nou bagaj de informatii am ramas si cu 3 lucruri palpabile, vizibile: 3 carti, o diploma si o lista cu viitoarele lucruri pe care trebuie sa le fac in plan "profesional".

cum am vauzt cartile am inceput efectiv sa l rasfoiesc cu pofta cu gandul ca am nevoie urgent de liniste si de un timp liber ca sa l pot citi in voie. Mai am putin si termin cartea "Tibet, o civilizatie ranita" primita in dar de la workshopul de la CNSC. pe celelalte doua le-am inceput pentru ca efectiv nu ma puteam tine departe de ele. imi doresc sa am timpul suficient pentru a le putea citi si nu a intrerupe lectura pentru o perioada de timp ca sa pierd firul.

sunt din ce in ce mai pasionata acum in paralel sa deslusesc un nou termen in domeniul PR: CSR si multe informatii o sa le diger de pe :http://www.csr-romania.ro/
unde am gasit o sursa de informare:D

2 comentarii:

  1. viata o gasesti in continutul cartilor

    RăspundețiȘtergere
  2. asa este.
    scriitori isi transpun viata in carti, sunt practic filme mai mult sau mai putin autobiografice si chiar daca isi pierd nota biografismului, isi pastreaza nota creatiei subiective.

    am impresia ca tot ceea ce este in viata poate fi transpus si in carti, dar ceea ce este in unele carti intrece cu mult posibilitatile realului de a le reda sau construi.
    da, viata o gasim in carti!

    RăspundețiȘtergere