luni, 13 aprilie 2009

un zambet pe zi


Ieri au luat sfarsit si workshop-urile PRoud si simt ca deja mi se contureaza un anume bagaj de cunostiinte solide in jurul PR-ului, Ad-ului si in general in acest mediu. Am remarcat in mod special interactivitatea conferintelor si a workshop-urilor, posibilitatea noastra de a ne implica activ si de a fi implicati si faptul ca mi-am pus mintea in actiune nu numai pentru a memora, ci si pentru a gandi :) aceste workshop-uri si conferinte la care am participat in ultimul timp mi-au dat multe idei pentru blog, ce sa mai postez pe blog....si incet, incet...ideile vor aparea pe blog :D


a venit primavara, vine Pastele in curand si ceea ce ma bucura este ca din ce in ce mai multe reclame includ si iepurasi, animalute. ( fie ei redati sau un rezultat al unui bun design-er. ) mi se pare ca o reclama in care este inserat si un animal scumpic atrage mai mult atentia, mie personal imi ating o coarda sensibila si as vrea sa cumpar produsul chiar daca pe moment nu imi este util. mi-am dat seama ca pentru mine o astfel de reclama devine mult mai placuta, mult mai atractiva. de exemplu acum am vazut ca Mall-urile au in printuri si iepurasi cu diverse design-uri, reclama de la BCR are acel copil cu un catelus, promotia de la hipermarketul real este sa aduni puncte pentru a obtine o jucarie de plus superba sub forma de catelus. recunosc, daca ar fi avut promotie sa dea catelusi reali ( de la hipermarketul real primesti un catel real :P) la un numar de puncte mare, cred ca as fi acumulat imediat punctele numai sa primesc unul. De asemenea am vazut ca si Prigat are o reclama cu o pisica. animalele in Ad cred ca sunt un element care sensibilizeaza oamenii.

am gasit de asemenea si doua site-uri foarte faine mai ales in perioada asta, in pragul Sarbatorilor pascale sunt foarte potrivite ( foarte, foarte, foarte :P )

am auzit la una dintre conferintele PRoud de la un speaker despre blogul multumeste. net si ideea de a multimi cuiva pentru un fapt cat se poate de mic dar semnificativ pentru bucuria ta sufleteasca m-a tentat. asa ca am search-uit pe Google si am gasit blogul!!! ( YUPYYY))))) blogul promoveaza faptele bune, optimismul, bunatatea oamenilor fata de semeni si aduce la inaintare latura buna a omului, omenia, bunul simt si educatia care de cele mai multe ori nu ies la iveala, raman ascunse. blogul promoveaza faptele bune si asta mi se pare excelent.

nu m-am putut abtine si am preluat descrierea blogului pentru o putere de convingere mai mare sa intrati pe acest blog si sa-l cititi macar, daca nu sa si povestiti o fapta buna facuta sau de ce nu... o fapta buna pe care o veti face maine inspirati de ceea ce o sa cititi pe acel blog.

"De ce va ducem cu vorba buna
Am tot vazut bloguri, site-uri, articole despre cat de prosti/nesimtiti/hoti/mitocani sunt romanii, incat ne-au intrat in vocabular expresii de genul “Numai la noi se poate intampla…”, “Asa-s romanii…”, “Traim in Romania…” etc.
Hai sa contrabalansam multimea de povesti despre intamplari neplacute, sa aratam alta fata a oamenilor, sa ne intre in vocabular si expresia “Uite ca se poate…”.
Nu e o lectie de moralitate venita din partea noastra, nu este un cod de etica sau al bunelor maniere. Nici macar nu avem pretentia sa schimbam caractere, sau sa provocam mustrari de constiinta. Ci doar sa oferim un zambet si sa creastem increderea in cei din jurul nostru.

O zi buna
Ce vrem de la voi: sa va ganditi putin si sa ne povestiti ceva. Este imposibil sa nu fi ajutat o batranica sa treaca strada, sau sa nu fi vazut un tanar care cedeaza locul in autobuz :)!
Nu trebuie sa fie nimic pretentios, nu impunem un standard de “bunatate”. Incercam doar sa transformam exceptionalul in normal.
Asteptam povesti la faptebune arond gmail punct com (sau prin formularul de Contact). " ( preluat de pe blogul http://multumeste.net/ )


adresa blogului este : http://multumeste.net/sa lasam sa iasa omenia la suprafata, sa le aducem celor din jur zambetul pe buze si pe cat se poate fericirea.

daca tot suntem in acelasi context am vazut ieri in Sapte Seri un print f simpatic cu Ilie Nastase in cadrul unei campanii caritabile. imi bucura sufletul cand vad ca oamenii se implica in astfel de campanii fie ei de la oameni obisnuiti ca voluntari, pana la cei cunoscuti ca sustinatori si de ce nu si sponsori.

am sa pun scanat afisul din revista. site-ul pe care apare aceasta campanie caritabila este www. okazii.ro de unde poti cumpara echipamentul lui Ilie Nastase pentru a ajuta un suflet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu