luni, 13 aprilie 2009

EXPERIMENTE POETICE CONTEMPORANE

preluat de pe e-mail:

EXPERIMENTE POETICE CONTEMPORANE
SOUND POETRY PERFORMANCE

MARTI / 14 APRILIE / ORA 18
CLUB A
STR BLANARI NR 14


A doua seara de dezbateri despre acest fenomen actual foarte putin cunoscut in Romania - SOUND POETRY PERFORMANCE.
Un spectacol fara limite al artelor: POEZIE, ACTORIE, MUZICA, REGIE, PICTURA, FOTOGRAFIE, DANS si lista poate continua.

Poeta Miruna Vlada, interesata sa dezvolte un proiect international de Sound Poetry si
Poetul Peter Sragher, care exploreaza fenomenul mondial Sound Poetry de peste 20 de ani,

vor sa supuna dezbaterii si initiativelor un alt fel de poezie-eveniment / spectacol pe care unii o considera muzica, stare, melanj, interpretare, nebunie sonora, vibratie de dincolo de cuvinte. Vom asculta sound poetry in interpretarea catorva din cei mai celebri autori ai genului si dezbatem care sunt limitele si scopurile unor astfel de experimente artistice: terapie, mesaj politic, revolta impotriva cuvintelor, demolarea conventiilor si a turnului babel?? Incercam de asemenea ca prin aceste dezbateri (ce se vor continua si in luna mai) sa atragem mai multe persoane interesate din toate sferele pentru un viitor proiect international cu aceasta tema si sa aducem in fata publicului diverse forme de Poetry Performance contemporan.

VA ASTEPTAM CU SPIRITUL CRITIC ASCUTIT

mi s-a parut o tentatie vie de a pasi inca o data pe taramul poeziei si de a gusta putin cate putin din cultura, din fascinatia culturii.

5 comentarii:

  1. Ce mai lipsea sa treci in cv?Ca ti s-a acordat un premiu pt treaba de dimineata?
    Putina modestie si discretie nu strica.
    Daca tot te ocupi cu trimiterea de texte si vanarea de premii ( chiar, ce faci cu ele? ), pastreaza diplomele pentru tine, nu mai spune la toti. Nu stiu ce-o fi zis juriul cand o fi vazut ditamai carnatul de cv. Mi se pare odios. Puteai sa ne incanti cu altceva.
    Ca parca nu ai scrie asa de rau, dar esti imbatranita deja.
    Scuze, dar te poti reinventa putin?

    RăspundețiȘtergere
  2. in primul rand ca s-o luam pe rand:

    - am publicat pur si simplu un cv literar, nu stiu de ce ar fi vorba aici de modestie atat timp cat sunt niste premii castigate pentru care am muncit ca sa l obtin? discretie...hm... de fapt daca cauti pe google oricum le gasesti, acum cu era internet nu exista discretie mai ales atat timp cat public si pe site-uri literare e lesne sa l vezi nu tre sa l insir eu:) si la drept vorbind daca am cu c ma lauda d c sa n-o fac mai ales ca sunt activitati de laudat?

    nu ma ocup nicidecum cu vanarea de premii, pur si simplu trimit texte.
    - ce fac cu ele? sunt meritele mele si ca sa vezi cat de batra sunt iti raspund ca le pun in rama sa le arat nepotilor:))))

    " nu mai spune la toti" nu mai spune tuturor e corect la fel ca si cu trimiterea textelor, nu prea imi suna ok "de texte"... in fine... iar dupa cum si u spui oricum sunt persoane care stiu ce premii mi-au acordat, ma cunosc din mediile literare deci nu tre sa ma laud eu, ca unele chestii se stiu deja;)

    - si cu ce anume puteam sa incant daca nu cu ceea ce scriu, gandesc, fac? cumva cu niste poze.... sweet?:))) nu merci, not my type.

    nu vreau sa reinventez nimic poate doar sa ma adaptez cand e cazul, in rest, pace buna .

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos raspunsul tau, de apreciat, desi ai dat repede in limbajul adolescentin, cu c, d c etc; ceea ce mi se pare urat pentru o domnisoara ( mai ales !) care scrie literatura( buna, rea, cum o fi ) sa nu aiba grija si la astfel de detalii.


    Eu am vrut doar sa-ti spun ( cu atat mai mult cu cat poti gasi aceste lucruri pe google, sau ca anumiti oameni te cunosc )ca e suficient sa-ti treci 3 premii importante, pentru ca am vazut ca aveai trecut si chestii muuult mai neimportante. Nu totul este ultraimportant, trebuie sa faci o selectie, altfel daca toti ne-am trece titlurile concursurilor...

    Si reinventarea, de aici vine, sa fii mai soft, mai putin ostentativa.

    Spor si o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. merci pentru sfaturi. pe viitor o sa le am in vedere.

    RăspundețiȘtergere
  5. hello i m french , I see you practice spoken potry or slam poetry (i see you in european poetry slam) , I want to come in romania lately and i just want to know if slam poetry is develloped? i can always practice this in romania?

    for contact me : groschaudron@hotmail.com or julian diersol skellington on facebook

    thx for your answer

    RăspundețiȘtergere