luni, 22 iunie 2009

SALVATI SPATIILE VERZI plus alte subiecte interesante :D

1. din cautare in cautare am descoperit pe e-mail, unul mai vechi ( 16. 06 2009 ) dar care mi s-a parut extrem de interesant pentru ca este vorba despre ecologizare, protectia mediului si responsabilitate civica. cred ca trebuie sa lucram foarte mult asupra acestor concepte pentru ca este important ca vis-a -vis de toate problemele care este atitudinea oamenilor, gradul lor de reactie si de implicare.

2. pe de alta parte am vazut un anunt in legatura cu voluntaritul la revista on-line EcoMagazin pentru redactori, traducatori. Cred ca putin din timpul vostru il puteti dedica din cand in cand daca nu actiunii propriu zise in favoarea mediului, macar din spatele calculatorului ( despre care inca ma intreb in ce fel polueaza mediul si mai ales in ce fel afecteaza omul...sa fie oare pe la mijloc si un cancer?... nu de alta, dar incep sa-mi dau seama ca tot ce e in jur incepe sa se intoarca impotriva noastra, incepe sa ne afecteze, sa ne imbolnaveasca...)

3. In alta ordine de idei as mai avea sa fac un ANUNT: pe 9 iulie este lansarea antologiei "Paradisuri inselatoare" de la editura Granada la USR ( Uniunea Scriitorilor din Romania) dar voi scrie despre asta cat de curand.

si a doua chestie ( aici vine faza cu a. si b. )sa-i spun asa este ca in iulie imi incep Internship- ul si sunt mai mult decat fericita.

pana atunci dau un copy paste e-mailului gasit in casuta mea si va urez ziiiiiiii fainaaaaaaaaa! :D


"Salut!
Tocmai am incheiat cel mai mare proiect de ecologizare din 4 arii protejate din Romania. Indiferent daca te gandesti ca asta fac gunoierii, sau nu, trage intai un ochi pe raportul proiectului MAREA ECOLOGIZARE si apoi da-ti raspunsul. ;)


http://issuu. com/ecoassist/ docs/raport_ final_me


(daca linkul nu merge, intra pe EcoAssist.org si da click pe poza raport final MAREA ECOLOGIZARE 2009)



In plus, noi vom continua si in iulie si august cu inca 2 actiuni. Daca vrei sa te implici, da-ne un semn.



Enjoy!

echipa EcoAssist



Liana Buzea
Presedinte EcoAssist
mobil: 0721 623 524
e-mail: Liana@EcoAssist. org
web: www.EcoAssist. org
blog: www.blog.EcoAssist. org

Initiatorii campaniei "SALVATI SPATIILE VERZI" "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu