miercuri, 9 decembrie 2009

Mosul vine la MNAR!


am revenit la forma initiala ( ce bine ca exista flexibilitate psihica! hehe ), aceea de a posta evenimente interesante din lumea socialului :D

am gasit ceva de aceasta data de sezon, dar mai ales dedicat micutilor.

O seara a BRADULUI de CRACIUN!!!!


Miercurea viitoare, pe 16 decembrie anul curent, ora 17.00, cei mici isi pot invita bunicii si parintii sau ei ii pot lua pe micuti de mana pentru a se bucura impreuna de atmosfera din jurul bradului de Craciun impodobita cu ceai si bomboane, in sala Auditorium a MNAR.

ma tenteaza sa trec si eu pe acolo, imi si imaginez peisajul, atmosfera, zeci de copii, bunici, parinti, un brad impodobit si teatru cu marionete.

De fapt imi propusesem demult sa trec pe la teatrul Tandarica.

Oamenii raman in suflet toata viata copii. Sa ne bucuram deci de copilaria sufletului!



PS!!!! sa nu uitam de MOSUL! Mos Craciun va veni incarcat cu surprize pentru cei prezenti si pe langa asta, cozonacul , vinul fiert, nu vor lipsi de pe masa tradionala de sarbatori la MNAR!


ORGANIZATORI:

Muzeul National de Arta al Romaniei impreuna cu Asociatia Prietenii Muzeului National de Arta al Romaniei.

persoana de contact:

Irina Paraschivoiu
Referent Comunicare
Sectia Educatie, Comunicare, Proiecte Culturale si Marketing
Muzeul National de Arta al Romaniei
Calea Victoriei 49-53
Sector 1, Bucuresti
Telefon 021/314 81 19
www.mnar.arts. ro


Felicitari si voie buna, copii!

Cu drag,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu